Hej, jag undrar om någon har erfarenhet av att äga en Taurus dator, vad tycker ni om den? Känns som att det är en ganska skön deal nu ändå? https://www.inet.se/produkt/d100156/taurus-hardcore-gaming-rx-9070-xt-9800x3d
1
Taurus dator, yay or nay?
1
Sort replies:
1
https://komponentkoll.se/bygg/zoaFq
denna blir runt 21000 kr

Dotty Drever
- Ryzen 7 9850X3D
- RX 9070 XT
- 32 GB
- 2 TB
- ATX
- 850 W
1
1
Absolut INTE.
Här har du bättre och inget som är proprietary så enklare för dig att byta delar i framtiden.

Sleeved Umbrellabird
- Ryzen 7 9850X3D
- RX 9070 XT
- 32 GB
- 2 TB
- ATX
- 850 W
1
1
Okej, tack för svar. Det där såg ju ganska bra ut. Får se om jag vågar mig på att bygga själv. Inte gjort det innan 😊
1
1
Det är inte svårt, jag byggde själv i den chassit förra året och då var det också min första egna diy.
Detta hjälpte mycket innan jag fick den och när jag byggde.
https://www.youtube.com/watch?v=MMc_OZomTTE
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11 Gratis windows aktiverar du här. https://github.com/massgravel/Microsoft-Activation-Scripts
Eller så kör du linux. Rekommenderar Kubuntu. https://kubuntu.org/
1