Hej, jag undrar om någon har erfarenhet av att äga en Taurus dator, vad tycker ni om den? Känns som att det är en ganska skön deal nu ändå? https://www.inet.se/produkt/d100156/taurus-hardcore-gaming-rx-9070-xt-9800x3d
languageLeter du etter amerikanske priser?

